vineri, 13 iunie 2014

Oare SIS-ul ce face?... (Laba)

       
      De la întîlnirea scretă din Bălți și ordinul de constituire a gărzii populare în Găgăuzia au trecut deja cîteva zile. După aceste evenimente sincer eu am așteptat un feed-bak, ceva mișcări din partea serviciilor de securitate, direcționate pentru a nu permite escaladarea evenimentelor așa cum are loc în țara vecina. Dar așteptările mele au fost arse în gît pentru că brava securitate a RM a trimis niște comunicate către presa ( în secret, comunicatele mai degrabă semănau cu ceva texte artistice, nu cu comunicat de presă din partea unei asemenea instituții, mă bucură faptul că măcar există oameni creativi pe acolo) și citeva poze aruncate prin canale netradiționale în presă de la acea întîlnire. 
      Eu în schimb mă așteptam la citeva aresturi și demiteri. Tovarășul Furmuzal fiind membru al guvernului organele abilitate trebuie să știe că el face parte din Lista Șandrovschi și are numele de cod Tamerlan. Totodată de ce SIS nu face public ce buget primesc pentru a asigura securitatea statului  că poate facem niște donații, dar dacă le ajung atunci de ce fac Laba pe bani publici?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

APRECIAZA

Totalul afișărilor de pagină